Photobucket

13 May 2013

Fire

Dua hari sebelum mengundi, gua kena kursus dekat TSTC Kemaman.
So Gua gerak ke kemaman awal sehari sebelum kursus.
Sampai sana dah malam.
Sebelum cari tempat menginap, gua cari lokasi TSTC.
Dekat signboard tulis 200 meter dari simpang utama ke TSTC.
Gua masuk lebih 1 Kilometer tapi takder jumpa tempat tu.
Jalan menghala ke sana agak suram.
Hutan kiri kanan.
Ape kehal kata 200 meter tapi ape pom takder.
Ga keluar balik menuju ke jalan utama.
Check balik sign board..
Cilake memang betol la dia tulis 200 meter jer.
Gua masuk balik sampai 2 kilometer lebih baru jumpa TSTC.
Haish...

Gua gerak ke retoran Dini empat, janji nak jumpa member kat sana, kalo kebetulan rumah member kosong gua nak tumpang tido, tapi bila call ijat takder respond.
Ijad dah tido.
Gua call jaan, sembang pung pang pung..last last gua menginap dekat satu guest house Kemaman Inn.
Besok paginya gua daftar kursus jam 8:30 pagi.
Kalo nak ikutkan gua dah hadiri kursus nie masa buat Mis Boset ritu.
Tapi takder dapat sijil.
So untuk melayakkan gua mendapat kerja, gua kena mai kursus nie sekali lagi.
Tukang penyampai kursus sangat slow.
Dia mengajar straight sangat.
Kami sekelas seramai 13 orang boleh buat buat layan dia mengajar dengan tekun, walhal ada yang tidur dalam keadaan mata separa celik.
Gua bantai gula gula hudson bagi hilang mengantuk.
Kami break tenghari untuk makan.
Kelas sambung petang dan acara prektikel di buat ala kadar.
Pukul 5: 40 baru gua keluar dari TSTC.
Perjalanan balik ke kelantan agak syahdu.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Motorcycle Vespa